loading...

خبرخاص

بازدید : 90

این دستگاه فاقد نور و اشعه هست و در واقع ماساژ به وسیله یک سیستم کاملا مکانیکی انجام می شود. لیپولیز تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد، به این صورت که اشعه لیزر از داخل بک فیبرنوری از طریق سوراخ های یک تا دو میلی متری زیرپوست و داخل بافت چربی تابیده می شود، این عمل منجر به ذوب شدن چربی ها می شود، سپس چربی های مایع به وسیله دستگاه مکش خارج می شود. یکی از روش های لاغری موضعی که جدیدا شناخته شده است، روش غیرتهاجمی مزوتراپی است. خوشبختانه این دستگاه یک روش سریع می باشد و نتایج پس از حدود 6 جلسه درمان دیده می شود. 3. به دليل قدرت بالاي اين تكنيك کاهش سایز در هر جلسه کاملا چشمگیر خواهد بود. در نتیجه سلولیتها از بین میرود. تعداد جلسات درمانی به ناحیهای که باید تحت درمان قرار گیرد بستگی دارد اما معمولاً انتظار میرود که بین 8 تا 10 جلسه با فواصل دو هفتهای نیاز باشد. 8. با استفاده از دستگاه جی فایو خانگی (در صورت داشتن مهارت و آموزش قبلی درباره استفاده از آن) و یا استفاده از آن در کلینیک ، گردش خون بهبود پیدا می کند که همین امر می تواند سبب شود تا سلولها به طور طبیعی ، چربی های اضافه بیشتری مصرف کنند .

به همین دلیل باید بعد از هر جلسه و تا جلسه بعدی به مقدار زیادی آب بنوشید و به طور مرتب ورزش کنید تا سلولیت بازگشت نکند! شما مخاطب عزیز اومایی با خواندن این مطلب به طور کامل با این دستگاه آشنا می شوید تا در صورت تمایل با خیال راحت بتوانید از آن استفاده کنید. حین انجام کار باید تمام وسایل فلزی و الکترونیکی (موبایل) را از بدن دور باشد، چرا که احتمال آسیب به بدن یا دستگاه الکترونیکی وجود دارد. چاقی موضعی در شکم، پهلو ها، زیر بازو ها، پشت کمر و گاهی در اطراف گردن و صورت به وجود می آید. همه ما دوست داریم بعضی نواحی خاص از بدن ما تغییر کند، بدون اینکه نیاز به انجام تمرین های حرکتی شدید وجود داشته باشد. همچنین قبل از استفاده از این دستگاه باید آزمایش هورمونی بدهید تا مطمئن شوید چاقی های قسمت های مختلف به دلایل هورمونی نباشد. به همین دلیل در طول درمان 20 جلسه نوشیدن آب زیاد توصیه می شود تا بدن دچار کمبود آب نشود.

قابلیت دیگر دستگاههای پیکرتراشی غیرتهاجمی نیز محدود است و این دستگاهها برای لاغری موضعی بعضی ناحیهها به چندین ساعت و یا چندین جلسه درمان نیاز دارند. کویتیشن اولتراسوند به عنوان یکی از کارآمدترین فناوریهای موجود برای کاهش سلولیت و از بین بردن چربیهای موضعی شناخته میشود و امروزه در حد گستردهای برای خانمها و آقایان بعد از سن بلوغ مورد استفاده قرار میگیرد. البته اگر حرفم را به شوخی گفته باشم, ولی در ادامه با تشریح روش لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن به طور مفصل, خواهم گفت که چطور می توانیم از شر این چربی های مزاحم خلاص شویم. ماساژ پوست نه تنها راهی برای درمان سلولیت جمع شده است که باعث چاقی موضعی می شود، بلکه راهی برای افزایش جریان خون و جلوگیری از احتباس آب اضافی در بدن هم می باشد که باعث جوان سازی پوست خواهد شد. نکته اصلی این درمان این است که پوست را از طریق خلاص شدن بدن از سلولیت قوی تر و سفت تر می کند. همچنین از طریق این دستگاه میتوان فرایند جوانسازی پوست را در بیماران انجام داد.

LPG پوست را سفت می کند! 5- آیا روش LPG برای کاهش سلولیت استفاده می شود؟ بله LPG دقیقا برای کاهش سلولیت استفاده می شود. برای جلوگیری و بهبود سریع این عوارض بعد از عمل، بهتر است چندین جلسه درمان LPG انجام شود تا با گردش خون بهتر عوارض لیپوساکشن از بین رفته و پوست یک دست شود. با توجه به حجم ناحیه تحت درمان، بیمار احتمالاً به 5 تا 7 روز زمان برای ریکاوری نیاز دارد. در این حالت درمان با توجه به برنامه از قبل تعیین شده انجام گرفته و در هر مرحله از فرآیند درمان از عکسها و اندازهگیریهای دقیق به این منظور استفاده میشود. از جمله این روش ها می توان از ” کویتیشن ” نام برد . به همین خاطر پس از انجام روش کویتیشن ، رنگ ادرار تغییر میکند و تعداد دفعات آن نیز بیشتر میشود. درست است که امروزه با پیشرفت علم پزشکی دستگاه های مختلفی که اتفاقا خوب هم جواب می دهند در کلینیک ها و بازار موجود هستند اما یادتان باشد در کنار استفاده از همه این دستگاه ها داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه به ایده آل نگه داشتن وزنتان و کاهش هزینه های این چنینی کمک بزرگی می کند و سلامت شما نیز افزایش می یابد.

sahim6 چهارشنبه 12 خرداد 1400 زمان : 2:12 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 1,128
  • بازدید سال : 16,008
  • بازدید کلی : 38,639

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد