loading...

خبرخاص

بازدید : 25

متن آهنگ علی زند وکیلی شهزاده رویا

دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر!♫!
نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پر آبم!♫!
روزی که بختم وا بشه پیدا میشه اون که اومد تو خوابم!♫!
شهزاده رویای من شاید تویی!♫!

 

اون کس که شب در خواب من آید تویی تو!♫!
از خواب شیرین ناگه پریدم او را ندیدم دیگر کنارم به خدا!♫!
جانم رسیده از غصه بر لب هر روز و هر شب در انتظارم به خدا!♫!
دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرین کمر!♫!
نشسته بر اسب سفید میومد از کوه و کمر!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!
میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش!♫!

آهنگ علی زند وکیلی + راغب + شهاب حسینی + خواننده اصلی به نام «شهزاده رویای من»

sahim6 شنبه 18 فروردین 1403 زمان : 11:36 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 1,091
  • بازدید سال : 15,971
  • بازدید کلی : 38,602

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد