loading...

خبرخاص

بازدید : 17


اول از همه، بازنویسی نیاز به یادگیری و آموزش دارد و برای این کار از تکنیک های مختلفی استفاده می شود. بازنویسی را می توان با تغییر ضمایر و افعال جملات یا با تغییر موقعیت جملات انجام داد. همچنین می توان این کار را با افزایش یا کاهش طول جملات یا با افزودن داستان، مثال یا آمار به متن انجام داد.

ضبط به دلایل زیر انجام می شود.

هیچ منبع غیرفارسی معتبری برای محتوا وجود ندارد.

اطلاعات کمی در مورد این موضوع وجود دارد.

مهم نیست متن شما چیست و این کار با چه هدفی انجام می شود، می توانید آن را به متخصصانی که در ایران تایپیست هستند بسپارید.

آیا بازنویسی متن راه حل خوبی برای ایجاد محتوا برای یک وب سایت است؟

متن برای اهداف زیادی کپی شده است. متنی که باید بازنویسی شود می تواند یک مقاله، کتاب، آگهی، بروشور یا وب سایت باشد. در واقع بازنویسی نوع جدیدی از محتوا را ایجاد می کند. این کار در صورتی که با دقت و به درستی انجام شود، می تواند راه حل مناسبی برای تولید محتوا در وب تلقی شود.

در عین حال دغدغه بسیاری از صاحبان مشاغل، بازنویسی مطالب قدیمی در وب سایتی است که در گذشته ترافیک خوبی داشته و در افزایش درآمد بی تاثیر نبوده است. خوب است که این محتوا دوباره احیا و استفاده شود.

بازنویسی متن ارزان علاوه بر ارائه محتوای عالی به این افراد می تواند مزایای مالی نیز داشته باشد. به روز رسانی محتوا می تواند با هدف افزایش ترافیک سایت باشد. رعایت اصول سئو و استفاده صحیح از کلمات کلیدی در متن در به چشم آمدن سئوی شما موثر نیست.

چرا بازنویسی متن را واگذار می کنیم؟

با توجه به اینکه هزینه بازنویسی زیاد نیست، عاقلانه است که آن را به متخصصان بسپارید. در گروهی مانند ایران تایپیست که حساسیت زیادی برای نوشتن در مورد پروژه ها وجود دارد، به نفع مشتری است که محتوا را به او بسپارد.

در ابتدا ممکن است بازنویسی کار ساده ای به نظر برسد و تنها با چند تغییر در جملات قابل مدیریت باشد. بازنویسی متن فقط تغییر جملات و کلمات نیست. گاهی اوقات ممکن است نیاز به حذف قطعات و اضافه کردن قطعات جدید باشد. ممکن است لازم باشد چندین مرجع را در یک متن ترکیب کنید یا به دلیل طولانی بودن متن را به چند قسمت تقسیم کنید.

مزایای بازنویسی سریع چیست؟

مدت زمان لازم برای بازنویسی متن به عوامل مختلفی بستگی دارد. متنی که باید بازنویسی شود ممکن است یک مجله، مقاله، کتاب، پایان نامه یا هر چیز دیگری باشد. بازنگری و بازنویسی این متن نیز به میزان این مطالب بستگی دارد. در ضمن متن های خیلی خاص قطعا به زمان بیشتری برای کار نیاز دارند. اگر بخواهید اصول سئو را در بدنه مقاله وب سایت خود رعایت کنید، زمانی به این قسمت اختصاص می یابد.

بسته به هدف از رونویسی متن، سرعت بخشیدن به این کار ممکن است برای شما مفید باشد. تولید و نوشتن سریعتر محتوا می تواند شما را از رقبا در بازار شلوغ امروزی جلوتر بگذارد.

نویسنده بازنویسی متن ایران تایپیست کیست؟

افرادی که در ایران تایپیست متون را کپی می کنند باید در آزمون استخدامی این گروه قبول شده و دارای رزومه مناسب و سابقه طولانی باشند. این افراد الزاما باید مدرک دانشگاهی معتبری داشته باشند تا متون مرتبط با رشته تحصیلی به آنها سپرده شود. این مشکل به این معنی است که با بازنویسی از کیفیت متن کاسته نمی شود و کار به سرعت به دست مشتری می رسد.

هزینه های کپی رایتینگ چگونه محاسبه می شود؟

هزینه رونویسی به میزان کار، زمان تحویل آن، زبان متن و نوع آن (تخصصی یا عمومی) بستگی دارد. در هر صورت باید هزینه و زمان بیشتری به متون تخصصی اختصاص داده شود. اگر مهم است که مشتری کار با کیفیت دریافت کند، بهتر است رونویسی را به متخصصان بسپارید.

یکی از مزیت های کار با ایران تایپیست این است که مشتری می تواند در طول فرآیند با تایپیست تماس گرفته و از طریق پنل کاربری خود او را در جریان امور قرار دهد. برای آن دسته از پروژه هایی که حجم بالایی دارند و هزینه نهایی آنها افزایش می یابد، مقرر شده است که مشتری بازنویسی بتواند پرداخت نهایی را در چند قسط پرداخت کند.

اگر کیفیت متن بازنویسی شده خوب نباشد چه؟

مشتری سفارش تایپیست ایرانی چگونه می تواند هنگام بازنویسی متن از کیفیت کار اطمینان داشته باشد؟ در تمام مدت کار با نویسنده در ارتباط است و می تواند از او بخواهد که پس از اتمام، بخشی از اثر را برای او ارسال کند و تنها پس از تایید اثر و تایید کیفیت آن ادامه دهد.

اما در صورتی که کاربر از کیفیت متن بازنویسی شده راضی نباشد، می تواند انتظارات خود را با نویسنده در پنل کاربری خود در میان بگذارد. او می تواند ایرادات متن را برای خود تشخیص دهد و به وضوح به او بگوید که می خواهد با متن چه اتفاقی بیفتد و کیفیت آن باید چگونه باشد.

sahim6 دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 زمان : 16:01 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 2,827
  • بازدید سال : 23,339
  • بازدید کلی : 45,970

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد