loading...

خبرخاص

بازدید : 48

از مقاصد دیدنی در منطقه، شهر دبی است. سالانه افراد زیادی با خرید بلیط از وب‌سایت اسنپ تریپ برای بازدید از این شهر مدرن اقدام می‌کنند. نکاتی در مورد دبی وجود دارند که بد نیست پیش از سفر با آن‌ها آشنا شوید. بیشتر این نکات مربوط به حوزه‌های فرهنگی و شرایط آب‌و‌هوایی می‌شوند.


بهترین زمان بازدید از دبی
از آنجایی که در اکثر مواقع، آب‌وهوای شهر دبی گرم و مرطوب است، در انتخاب زمان سفر خود دقت کنید. آبان ماه تا فروردین بهترین زمان برای سفر به دبی به حساب می‌آید. در این زمان، دمای هوا از 30 درجه سانتی‌گراد تا 12 درجه سانتی‌گراد متغیر است و هوا نسبتا خنک و معتدل می‌شود. علاوه بر این، جشنواره‌های خرید دبی در ماه آذر برگزار می‌شوند که کالاهای مختلف را از برندهایی از سراسر جهان می‌توانید در فروشگاه‌های این شهر مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که در بهمن ماه، شاهد بارش شدید باران خواهید بود. علاوه بر این، سفر به دبی در ماه‌های اسفند تا آبان ماه می‌تواند آزاردهنده باشد. زیرا در این زمان، هوا به شدت گرم و مرطوب می‌شود.

تعطیلات آخر هفته
تعطیلات آخر هفته در دبی، روزهای جمعه و شنبه به حساب می‌آیند و روزهای هفته از یکشنبه از سر گرفته می‌شوند. بنابراین برای صبحانه روزهای جمعه و شنبه خود برنامه‌ریزی کنید. اگر قصد بازگشت از دبی را در روزهای آخر هفته دارید، باید گفت این روزها نسبتا شلوغ‌تر هستند. هنگام بازگشت می‌توانید برای رزرو  پرواز دبی به تهران  از اسنپ تریپ اقدام کنید.جوان ایرانی (irjavan.com)

وسایل مورد نیاز برای سفر به دبی
هنگام آماده‌سازی وسایل سفرتان، بهتر است کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. ضد آفتابی با بالاترین فرمول SPF را تهیه کنید و همراه خود داشته باشید. بهتر است دئودورانت، دستمال مرطوب بدن و صورت، عینک آفتابی، کلاه و بطری آب نیز همراه خود به دبی ببرید. 

هنگام جمع کردن چمدان، اسناد خود را چندین بار چک کنید، از آن‌ها فتوکپی بگیرید و فتوکپی‌ها را همیشه همراه خود داشته باشید. اصل اسناد را نیز داخل هتل نگه‌دارید.

بررسی اقامت
با در نظر گرفتن بودجه سفرتان، درباره شیوه اقامت خود تحقیق کنید. در دبی با هر سطح بودجه می‌توانید یک هتل یا اقامتگاه را رزرو کنید. با این حال، بهتر است از قبل محل اقامت خود را تعیین کنید. توجه داشته باشید بلیط‌های پرواز و هتل‌ها در فصل تابستان ارزان‌تر هستند.

عکاسی در دبی
از آنجایی که دبی یک شهر توریستی به حساب می‌آید، این موضوع طبیعی است که بخواهید لحظات خود را ثبت کنید. به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید در دبی از شخصی عکاسی کنید، از او اجازه بگیرید. عکاسی از زنان مسلمان می‌تواند برای شما دردسرساز شود. شما در ساختمان‌های دولتی، اسکله‌ها، فرودگاه‌ها، تاسیسات نظامی یا صنعتی و غیره اجازه عکاسی نخواهید داشت. رزرو پرواز دبی به تهران از اسنپ تریپ را می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی انجام دهید.

خوردن غذا در ملاعام
در نظر داشته باشید که آداب، رسوم و فرهنگ مردم دبی متفاوت هستند. غذا خوردن در مکان‌های عمومی، به‌ویژه وسایل حمل‌ونقل عمومی در این شهر، بی‌ادبانه تلقی می‌شود. اگرچه بازدیدکنندگان و غیرمسلمانان از این کار منعی ندارند؛ اما مردم محلی کمی نسبت به این موضوع حساس هستند.

درباره داروهای خود تحقیق کنید
شاید در سفر خود بخواهید برخی از داروهای خود را همراهتان به دبی ببرید. برخی از داروها ممکن است در کشور شما قانونی باشند؛ اما در امارات ممنوع هستند. قابل‌توجه‌ترین آن‌ها داروهای حاوی کدئین یا مواد افیونی هستند. برای اطلاع از ترکیب داروهایتان و تغییر نسخه در صورت نیاز، قبل از سفر به پزشک مراجعه کنید.

اسنپ تریپ شرایطی را در اختیار مسافران قرار داده است که بتوانند از خدمات مربوط به خرید بلیط هواپیما استفاده کنند. برای رزرو پرواز تهران دبی اینجا را کلیک کنید.

فرودگاه دبی را خوب بشناسید
از آنجایی که فرودگاه بین‌المللی شهر زیبای دبی بسیار بزرگ است، مدت‌زمان زیادی طول می‌کشد تا از یک قسمت فرودگاه به قسمت دیگری بروید. در هنگام بازگشت، کمی زودتر خود را به فرودگاه بین‌المللی دبی برسانید تا از پرواز جا نمانید. هنگام بازگشت به تهران نیز از طریق پلتفرم اسنپ تریپ اقدام به رزرو پرواز دبی به تهران از اسنپ تریپ کنید.


تقویم دبی را قبل از سفر بررسی کنید
در تعطیلات اسلامی مانند عید قربان، رمضان و غیره شهر دبی خلوت‌تر است و جنب‌وجوش کمتری دارد. این موضوع ممکن است بر سیستم حمل‌ونقل درون شهر نیز تاثیر بگذارد. در موارد خاص مانند ماه مبارک رمضان، غذا و نوشیدنی قبل از غروب آفتاب در دسترس نیست. با در نظر گرفتن این موارد، سفر و گشت‌وگذار روزانه خود را برنامه‌ریزی کنید. برای سفر به دبی به اسنپ تریپ مراجعه فرمایید و اطلاعات مربوط به پروازهای دبی را بررسی کنید.

جمع‌بندی
دبی زیباترین شهر امارات متحده عربی است. بلندترین آسمان‌خراش جهان، برج خلیفه و تنها هتل هفت ستاره جهان، برج العرب در این شهر واقع شده‌اند. دبی همچنان در حال گسترش است تا به یکی از زیباترین شهرهای جهان تبدیل شود. برای بازدید از دبی می‌توان از طریق پلتفرم اسنپ تریپ اقدام به خرید بلیط کرد.

نکات مهم برای سفر به دبی

sahim6 دوشنبه 13 شهریور 1402 زمان : 8:16 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 1,185
  • بازدید سال : 16,065
  • بازدید کلی : 38,696

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد