loading...

خبرخاص

بازدید : 134

مکانی که برای کارواش در نظر گرفته میشود باید از چند نظر دارای ویژگیهای خاصی باشد. با کمک آن می توان گیاهان چند ساله بزرگی را که سیستم ریشه ای توسعه یافته دارند آبیاری کرد. می توان به طور کلی محصولات برتولینی را می توان به دو دسته تقسیم کرد. تا به امروز، دو نوع آبیاری خودکار وجود دارد - آبیاری بارانی و قطره ای. مطلوب ترین نوع سیستم مه پاش نوع مه پاش فیتینگی می باشد، در این روش از لوله های پلی اتیلن فشار قوی، لوله های پلی آمید و یا لوله های استیل ضد زنگ استفاده می شود نحوه اتصال نازل ها به لوله از طریق اتصالات فیتینگی می باشد که براحتی قابلیت اتصال و باز شدن دارند و فشار را تا حد 100 بار تحمل می نمایند. در اکثر کارواش های معمول کارواش تک فاز ۱۰۰ یا ۱۱۰ بار می باشد و کارواش سه فاز از از ۱۵۰ - ۲۰۰ بار (کارواش صنعتی ۲۰۰ بار) و … اما، اگر می خواهید بدون هزینه های کار قابل توجه از طرف خود، نتیجه ای با کیفیت بالا به دست آورید و نمی خواهید همه کارها را با دستان خود انجام دهید، از این فرصت استفاده کنید و همین الان یک سیستم آبیاری خودکار برای گلخانه را سفارش دهید.

بنابراین، هر ساکن تابستانی، به یک درجه یا دیگری، به این فکر می کند که چگونه این کار را انجام دهد تا این فرآیند را خودکار کند، زیرا در کشور، اول از همه، شما می خواهید استراحت کنید و استراحت کنید. هرکسی که یک کلبه تابستانی یا زمین باغ دارد می داند که خود آبیاری چیست و مراقبت به موقع گیاهان چقدر مهم است. آشکار است که بهرهجستن از یک تایمر دیجیتال برای قطع و وصل برق این لامپها بایسته ( ضروری ) و دارای اهمیت است. با استفاده از اتصالات قطعات را به ترتیب دلخواه به هم وصل کنید. اتصالات (اتصالات) و مهر و موم در سوراخ های به دست آمده نصب می شود. در یک مه پاش نازلی مهمترین قطعات آن شامل پمپ آب ، موتور ، صافی آب ، تابلو برق ، شلنگ ، نازل ها و اتصالات آن می باشند. به طور مثال ، در یک سالن با تعداد 100 عدد نازل با اندازه پاشش 30 میکرون از پمپ های برتولینی با دبی حداقل 11 لیتر استفاده می شود. یخبندان های اولیه برای چنین گیاهانی وحشتناک نیستند، زیرا خاک دارای مقدار مطلوب رطوبت است. اما در این حالت روی برگ های نهال رطوبت می نشیند که باید با تکان دادن از بین برود.

امکان استفاده از نازل های مختلف وجود دارد که برخی از آنها ساده هستند، در حالی که برخی دیگر چرخش و توزیع یکنواخت رطوبت را فراهم می کنند. اولین قدم برنامه ریزی محل قرارگیری لوله ها در گلخانه و تعیین تعداد و فاصله سوراخ های قطره چکان از یکدیگر است. همچنین نظارت بر عملکرد قطره چکان ها توصیه می شود. توصیه می شود در حین حفاری لوله را محکم ثابت کنید. همچنین بسیار توصیه می شود که لوله را از براده هایی که در حین جوشکاری سوراخ ها ایجاد می شود، شستشو دهید. به گزارش ایسنا بنابر اعلام آب نیرو، در کنار این مورد برای تسریع در فرآیند شستشو و استفاده از فشار آب قوی می توانید با خرید پمپ کارواش صنعتی به بهترین شکل به نیازهای خود دست پیدا کنید. پمپ پیستونی پلانجری و الکتروپمپ INTERPUMP کاربردهای مختلفی دارد و جهت استفاده در کارواش و شستشوی فشار قوی آب ، سمپاش پشت تراکتوری ، سمپاش فرغونی و زنبه ، شستشوی معابر و خدمات شهری شهرداری ، تزریق فشار قوی مایعات رقیق ، تست لوله های گاز ، آب و مخازن ، قابل استفاده برای مواد خورنده ، آب شور و آب دریا ، مناسب برای سیستم های شستشوی چندنازله فشار بالا ، استفاده در سیستم های مه پاش ، پاشش کود و سموم سیستم مه پاش استفاده می شود.

علاوه بر این، می توان از رشد بیش از حد علف های هرز و وجود یک سطح شل که از طریق آن اکسیژن وارد سیستم ریشه می شود، جلوگیری کرد. یک شلنگ باغچه ای که ضخامت آن کمتر از 1.5 میلی متر است را به قطعاتی برش دهید که اندازه آنها مطابق نقشه باشد. ظرفی با هر اندازه ای را بالاتر از سطح شیلنگ های کشیده شده بالای زمین قرار دهید. قیمت لوازم مه پاش صنعتی یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده است و شما می توانید با توجه به قدرت مالی در اختیار خود بهترین و بی نظیرترین دستگاه مه پاش را تهیه کرده و آن را در حرفه ی خود مورد استفاده قرار دهید. باتریهای مورد استفاده در این محصول از نوع نیم قلم، قلمی و باتریهای قلیایی است. برای انتخاب نوع محصول و خاک موردنیاز آن، باید با یک فرد باتجربه مشورت کنید. جزء اصلی برای یک میکروکلیمای مطلوب در گلخانه آبیاری به موقع است. برای تخت گل، بوته ها، باغات سبزیجات و همچنین گلخانه ها استفاده می شود. فیلتر دیسکی به طور قابل توجهی عمر نوار چکه را افزایش می دهد. یک نوار مخصوص لوله ای با دیواره نازک است که وقتی مایع عرضه می شود، شکلی گرد به خود می گیرد. 

https://abniro.com/product/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1/

sahim6 سه شنبه 23 فروردین 1401 زمان : 19:33 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 1,069
  • بازدید سال : 15,949
  • بازدید کلی : 38,580

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد