loading...

خبرخاص

بازدید : 45

متن آهنگ از اینکه پیشمی از خدا ممنونم بابک جهانبخش

باور کن واسه توئه که بی تابم من
باور کن واسه چشماته بی خوابم من
باور کن که به داشتنت می بالم من
جونمی ، عمرمی ، قلبمی ، نفسی
بمون و تنهام نذار تو این بی کسی
میدونم میدونی عاشق چشماتم
باور کن بدجوری غرق نگاتم
از عشقت دیوونم قدرت رو میدونم
پیش تو می مونم حست رو می خونم
از اینکه پیشمی از خدا ممنونم
باور کن عشق من با تو می مونم
باور کن تپش تند تند قلبمو
باور کن سردی دستای خستمو
باور کن تا آخرش من باهات هستم

آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام «از اینکه پیشمی از خدا ممنونم»

sahim6 یکشنبه 07 آبان 1402 زمان : 9:40 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 23,461
  • بازدید کلی : 46,092

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد