loading...

خبرخاص

بازدید : 105

متن آهنگ حجت اشرف زاده زیبای منی

لبخند بی دلیل زیبایی اصیل •♫
شب گریه های مست صبح خمار من •♫
دار و ندار من دریاکنار من •♫
ابر بهار من از گریه هام تویی راه فرار من •♫
حالم خوبه با تو زیبای منی نفسای منی •♫
تو صدای منی •♫
حالم با تو تو کنار منی بی قرار توام •♫
تو قرار منی •♫
قلب همیشه سنگ دلشوره ی قشنگ •♫
موی هزار رنگ دست منو بگیر زخم منو ببند •♫
افتاده تو سرم عشق محال تو •♫
تو بی خیال من من تو خیال تو •♫
حال منه هنوز وصله به حال تو •♫
پس لااقل بگو پس لااقل بخند •♫
حالم خوبه با تو زیبای منی نفسای منی •♫
تو صدای منی •♫
حالم با تو تو کنار منی بی قرار توام •♫
تو قرار منی •♫

https://musicdel.ir/single-tracks/49211/

sahim6 دوشنبه 02 مرداد 1402 زمان : 9:55 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 1,078
  • بازدید سال : 15,958
  • بازدید کلی : 38,589

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد