loading...

خبرخاص

بازدید : 46

متن آهنگ شهرام شکوهی عصبی نشو

دلربایی آره چشات گیرایی داره

جذاب و بد اخلاق چقد میخوامتMusicdel | موزیکدل

خودم هواتو دارم من به تو گیره کارم

وقتی میخنده جشات با تو خوبه حالم

عصبی نشو آروم قدم بزن تو بارون

صدای خندهامون بشنوه اون کسی که غصه میخواست برامون

یکی یه دونه ای تو قلبم چشات یه جوری با ما سرکرد

اون نگاه لعنتیت روی دل مارو کم کرد

من باتو دریا لازمم کوکه باتو حال ساز من

تو که میدونی اون چشمات شده یه جوری نیاز من

عصبی نشو آروم قدم بزن تو بارون

صدای خندهامون بشنوه اون کسی که غصه میخواست برامون

آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام «عصبی نشو»

sahim6 شنبه 27 خرداد 1402 زمان : 8:48 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 1,082
  • بازدید سال : 15,962
  • بازدید کلی : 38,593

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد