loading...

خبرخاص

بازدید : 64


چرا جاروبرقی مکش ندارد؟ چرا قدرت جاروبرقی بعد از مدت زمان مشخصی استفاده می شود؟ کاهش قدرت مکش جاروبرقی در حین استفاده یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای اکثر افرادی که از جاروبرقی استفاده می کنند رخ دهد. کاهش قدرت جاروبرقی باعث کاهش کارایی و کارایی جاروبرقی می شود. بنابراین بهتر است در هنگام استفاده از جاروبرقی علت کاهش مکش مشخص شود. در این مقاله از آی پی امداد به دلایل عدم مکش در جاروبرقی و رفع مشکل کاهش قدرت مکش در جاروبرقی می پردازیم. تا پایان مقاله خدمات بوش همراه باشید.

اگر کیسه جاروبرقی پر یا پاره شده باشد، جاروبرقی جاروبرقی نمی کشد. همچنین اگر جاروبرقی شما به جای کیسه مخزن دارد، آن را بیرون بیاورید.

فیلتر موتور و کیسه جاروبرقی را از نظر کثیفی بررسی کنید.

گرفتگی لوله یا لوله باعث از بین رفتن مکش جاروبرقی می شود.

چمن را تمیز کنید با گذشت زمان، آنها با گرد و غبار یا مو پوشیده می شوند و جاروبرقی را بی استفاده می کنند.

اتصالات شل باعث کاهش قدرت مکش جارو می شود. اطمینان حاصل کنید که ظرف گرد و غبار، شیلنگ ها، لوله ها و برس ها به درستی وصل شده اند.

هنگامی که یک جاروبرقی تقلبی و بی کیفیت خریداری می کنید، جاروبرقی به مرور زمان مکش خود را از دست می دهد.

موتور جاروبرقی قدرت مکش خود را از دست داده است. (بررسی بدنه و قطعات موتور ضروری است.)

پروانه های فرسوده یا شکسته موتور جاروبرقی باعث مکش یا آسیب به موتور نمی شود. توجه داشته باشید که اگر گرد و غبار یا زباله از کیسه یا فیلتر عبور کند، وارد پروانه موتور شده و در نهایت منجر به خرابی این قطعه و عدم مکش می شود.

چرا جاروبرقی روشن است اما مکش ندارد؟

اگر جاروبرقی روشن است، اما مکش ندارد. لازم است از سالم بودن دستگاه و مسدود نبودن خط مکش (فیلتر، کیسه، لوله لوله، برس) اطمینان حاصل شود.

چه چیزی باعث مکش کم خلاء می شود؟

کاهش قدرت مکش جاروبرقی می تواند مربوط به فیلتر کثیف، گرفتگی یا پاره شدن پاکت یا چیزی گیر کرده در شلنگ یا برس باشد.

همچنین اگر دهانه کیسه (جا پاکت) را به درستی نصب نکنید، جاروبرقی به خوبی مکیده نمی شود و تمام زباله ها وارد فیلتر و موتور می شوند.

استفاده مکرر از جاروبرقی در طول روز می تواند باعث داغ شدن، جمع شدن و توقف دستگاه شود.

اگر لاستیک اطراف تکیه گاه موتور تغییر شکل داده و موتور به درستی تنظیم نشود، قدرت مکش جاروبرقی کاهش می یابد.

۸ دلیل عدم مکش جاروبرقی

عوامل زیادی وجود دارند که باعث می شوند مکش جاروبرقی در حین استفاده یا پس از مدتی استفاده کاهش یابد. در بیشتر موارد، علت مکش کم جاروبرقی می تواند زباله های باقی مانده در لوله یا کیسه باشد. همچنین در برخی موارد کاهش مکش خلاء ممکن است به دلیل خرابی قطعات باشد. دلایل کاهش قدرت مکش در جاروبرقی هرچه باشد باید هر چه زودتر برطرف شود تا محیط اطراف با بهترین کیفیت تمیز شود. 8 دلیل برای استفاده از جاروبرقی کم:

خرید جاروبرقی تقلبی به جای اصل

خرابی موتور جاروبرقی

تیغه فن پلاستیکی موتور شکسته یا آسیب دیده

آسیب یا خرابی برس

انسداد مکش یا انسداد تماس

فیلتر کثیف

پر کردن کیسه

به استفاده از جاروبرقی ادامه دهید

با خرید جاروبرقی تقلبی به مرور زمان مکش آن کاهش می یابد

آیا می دانید یکی از دلایل خرابی جاروبرقی بعد از مدتی چیست؟ برای تعمیر به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش مراجعه کنید. خرید جاروبرقی تقلبی به جای اصل یکی از دلایلی است که باعث می شود عملکرد و کیفیت آن پس از مدتی استفاده از بین برود. همانطور که مشاهده می کنید در محصولات تقلبی از قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد برای ساخت جاروبرقی استفاده می شود که پس از مدتی خراب می شوند و کارایی خود را از دست می دهند. بنابراین خرید جاروبرقی تقلبی می تواند دلیل مکیدن جاروبرقی باشد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید به اصل یا تقلبی بودن آن دقت کنید.

جاروبرقی ها به دلیل آسیب دیدگی موتور مکش خود را از دست می دهند

دلایل اصلی عدم وجود جاروبرقی مربوط به خرابی موتور دستگاه می باشد. اغلب، موتور جاروبرقی ضعیف یا خراب است، زیرا جاروبرقی کشش کافی برای کشیدن کثیفی به داخل کیسه را ندارد. در مواردی که موتور جاروبرقی خراب است ممکن است دستگاه پس از مدتی متوقف شود و یا جاروبرقی صدای زیادی ایجاد کند. برای رفع این مشکل بهتر است از تعمیرکار متخصص در تعمیر جاروبرقی کمک بگیرید، در واقع اگر دلیل قطع مکش جاروبرقی بوش به دلیل خرابی موتور باشد؛ در واقع اگر از بین رفتن مکش جاروبرقی بوش به دلیل خرابی موتور باشد. رفع مشکل کاهش قدرت مکش پاک کننده در حین استفاده با تعمیر و یا تعویض آن امکان پذیر است.

یک پروانه جمع کننده گرد و غبار شکسته یا آسیب دیده باعث عدم مکش می شود

پره های فن موتور موتور را خنک کرده و مکش خوبی را برای جاروبرقی فراهم می کند. یکی از دلایلی که جاروبرقی قدرت مکش ندارد می تواند شکستگی یا آسیب دیدن پره های فن جاروبرقی باشد. تیغه های جاروبرقی آسیب دیده یا شکسته گاهی باعث بروز مشکلاتی در موتور جاروبرقی می شود و باعث می شود که جاروبرقی پس از مدتی استفاده از کار بیفتد یا قدرت پاک کنندگی آن کاهش یابد. برای رفع این مشکل کافیست به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه کرده و از آنها بخواهید که پره فن را تعمیر یا تعویض کنند.

انسداد یا خرابی برس جاروبرقی باعث عدم مکش می شود

آیا جنگل زدایی در کاهش گرسنگی موثر است؟ در واقع یکی از دلایل نامناسب بودن جاروبرقی سامسونگ خرابی برس چرخان است. برس گردان یا برس ویبره یکی از قطعات جاروبرقی است که پس از جذب هوای آلوده و ضایعات موجود در زباله ها، چیزهایی که آلوده و گرد و غبار هستند را جدا می کند و مشکل ایجاد می کند. هنگامی که برس انعطاف پذیر پاک کننده شکسته می شود. جاروبرقی کثیفی بیشتری را به داخل دستگاه می کشد که می تواند باعث کاهش آب پاک کننده شود. علاوه بر برس چرخان، تسمه محرک نیز موثر است که میزان گرما را کاهش می دهد. آسیب به تسمه محرک از چرخش برس چرخشی جلوگیری می کند، بنابراین جاروبرقی اسنوا و سایر جاروبرقی ها ضد آب هستند. می توانید با تعویض یا تعمیر برس انعطاف پذیر، استخراج پاک کننده را افزایش دهید.

sahim6 دوشنبه 20 آذر 1402 زمان : 16:47 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 23,459
  • بازدید کلی : 46,090

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد